P-S Suorajakelu Oy

Suora toimii   -Arjen hankinnoissa mukana

Tutkimusten mukaan suhtaudutaan paperille painettuihin ja kotiin jaettuihin mainoksiin huomattavasti myönteisemmin kuin useimpiin muihin mainosmuotoihin. Yli 80% ihmisistä tutustuu heille jaettuun suoramainontaan ja yli puolelle on suoramainonnasta hyötyä, niin arjen hankinnoissa kuin suunniteltaessa perhehankintoja. Suoramainokset muistetaan paremmin ja pidempään kuin perinteiset lehti-ilmoitukset. Osoitteeton suoramainonta on tämän johdosta säilyttänyt ja myös parantanut asemaansa digitalisoituvassa yhteiskunnassa. Suoramainonnan avulla kuluttaja saa tiedon, niin perinteisen kivijalkakaupan kuin nettikauppojen tarjonnasta.

Printin pieni hukka   -Kohdennettua jakelua

Kohderyhmäksi jakeluun voi valita kaikki kotitaloudet tai sen voi kohdentaa jakelun oikealle kohderyhmälle. Pienin jakelualue on yksittäinen jakelupiiri, joka on usein noin korttelin kokoinen. Liitettäessä kampanjaan esimerkiksi kilpailukupongin, voidaan mainoksen tehoa seurata ja myös kerätä asiakastietoa. Lisäksi voidaan jakelu kohdentaa asuintyypin mukaan pien- tai kerrostalotalouksiin. SSM auttaa jakelualueen suunnittelussa ja aluevalinnassa.

Korkea tutustumisaste   -Näkyy tuloksessa heti

Suora on yksi luetuimpia medioita; 85 % suomalaisista on kiinnostunut saamaan kotiinsa paperille painettua suoramainontaa. Keskimäärin puolet 15-69-vuotiaista seuraa osoitteetonta suoramainontaa eli suoralla on lähes 4 miljoonaa kuluttajaa viikoittain. Muihin mainosvälineisiin verrattuna suora jättää parhaimmin pysyvän muistijäljen ja aktivoi toimimaan. Suora näkyy välittömästi tuloksessa. 
 

Paperin monipuolisuus   -Vain luovuus on rajana

Käytettävissä on lukuisia eri formaatteja; printissä eivät palstamillit tai sekunnit rajoita ja vain luovuus on rajana. Jakelutuote voi olla mitä vain flyerista isoon katalogiin eli kaikkea, mikä on jaettavissa "luukuista sisälle". Materiaali voi sisältää personointia, irti repäistäviä kuponkeja, liitteitä, tuotenäytteitä tai vaihtuvia sivuja. Paperiksi voi valita sanomalehtipaperia tai  päällystettyä paperia.

Hyvä muistijälki   -Parhaimmillaan usean viikon vaikutus

Suoramainontaa on helppo toteuttaa ja se saa aikaan parhaimmillaan jopa usean viikon vaikutuksen. Parhaat jakelutuotteet otetaan talteen useiksi kuukausiksi. Omalla mainoslehdellä rakennetaan tehokkaasti sekä paikallista, että valtakunnallista tunnettuutta ja brändiä. Suoramainonta soveltuu hyvin niin taktiseen mainontaan kuin sesonkien mainosvälineeksi.