P-S Suorajakelu Oy

ELMA Case Studies

Elma European Letterbox Marketing Association esittelee sivuillaan asiakkaittensa tuoreita kampanjoita ja tutkimuksia. Katso miten eurooppalaiset yritykset ovat onnistuneet Suoramainonnalla.

 

Markkinoinnin myyntivaikutus.pdf

Myynnin professori Petri Parvinen on tutkinut eri mainosmedioiden tehokkuutta useiden merkittävien kuluttajatuoteyritysten yhteishankkeissa. Tutkimuksessa dokumentoitiin markkinointiviestinnän eri kanavien käytön vaikutusta myyntiin. Lisätietoja antavat: prof. Petri Parvinen, 050 312 0905 ja liittojohtaja Lasse Krogell, Graafinen Teollisuus ry, 0400 453 736. Tutustu raporttiin linkistä ja aloita oma kehitystyösi jo tänään!

 

ELMA-analyysi.pdf

Tutustu viisivuotisen analyysiin Euroopan osoitteettoman suoramainonnan käytöstä 20 maassa  ja 180 miljoonassa kotitaloudessa. Analyysi on valmistunut maaliskuussa 2016 perustuen Tolunan tutkimuksen pohjalta European Letterbox Marketing Association (ELMA) tilaamana. Lisätietoja antavat ELMA: mark.davies@elma-europe.com ja Suomen Suoramainonta pasi.latva@suoramainonta.fi.

Tutkittua tietoa suoramainonnasta.pdf

Oheisessa esityksessä tutkittua tietoa suoramainonnan muistamisesta, eri mainoskanavien mieluisuudesta, vaikutuksesta, suoramediasta osana monimediakampanjaa sekä mainoskielloista. Esitys on koostettu TNS Gallupin, Posti Oy:n sekä Feelback Oy:n tekemistä tutkimuksista.